Refleksjoner

Refleksjoner var et tema jeg valgte å leke meg litt med. Jeg har brukt en blits i bildet som lyser ovenfra og ned.

I dette bildet har jeg brukt to glass og satt de på et meget blankt bord for å skape refleksjoner. Jeg har valgt å bruke glass i forskjellige størrelser for å skape en litt mer spennende komposisjon i bildet. Bildet har en meget mørk bakgrunn (et svart teppe) som gjør at glassene og refleksjonen av glassene blir satt helt å fullt i fokus. Det eneste jeg har redigert i dette bildet er klarheten. Bildet ser ganske sort/hvitt ut, noe jeg syns at skaper en litt klassisk og gammeldags følelse over bildet. 
ISO: 100
Lu:kkertid: 250

Dette bildet har det samme konseptet som de andre, bare at jeg har valgt å bruke andre glass. Her er glassene like i størrelsen, men forskjellige farger. Dette gjorde jeg for å se hvordan små detaljer kan endre inntrykket en får av et bilde. Jeg selv ser et mer ungdommelig uttrykk i dette bildet på grunn av de forskjellige fargene og formen på glassene. Klarheten i bildet er redigert. 
ISO: 100
Lukkertid: 250

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar