Vestkanten

Her er mine bilder fra Vestkanten. Bildene er ikke redigert.

Dette bildet er tatt mellom smykkebutikken og Sparebankenvest. Jeg ville dokumentere en plass på kjøpesenteret hvor man kan sitte seg ned å ta en pause fra shoppingen eller pliktene man har på kjøpesenteret.


Dette bildet er tatt på fremsiden av Vestkanten fra terminalen. Bildet viser kjøpesenteret fra en god vinkel. Helt nederst i forgrunnen kan man se elementer som kan tyde på at det er bygging på gang, noe som det har vært på vestkanten som nettopp har åpnet 15 nye butikker. Bilder har flere diagonaler som skaper en god komposisjon.



SKO - finnes det en bedre grunn til å besøke et kjøpesenter enn sko?
I dette bildet har jeg altså valgt å fokusere på de røde skoene og julegaven under de. Dette er noe som tok min oppmerksomhet da jeg var på kjøpesenteret og jeg ville gjerne bruke det videre i collagen jeg har laget. De røde skoene, de hvite bena og julepakkene skaper en slags diagonal i bildet som gjør det interessant


Mitt collage
Dette er mitt første offisielle forsøk på å lage collage i Photoshop. Et stort bilde av Vestkanten utenfra ligger som en litt dus bakgrunn. Collagen er en kombinasjon av 8 forskjellige bilder jeg tok da jeg var på vestkanten. Jeg har valgt å fokusere på de tingene som interesserer meg og jenter generelt i collagen; klær og sko. Alt i alt syns jeg fargebalansen er fin og setter fokus på de tingene jeg vanligvis ville vært interessert i viss jeg skulle på et kjøpesenter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar